4 תשובות
אני לוקחת את המידה הכי קטנה בגינסים בברשקה
מצטרפתת
אנונימית
יש לי ירכיים אז אני לוקחת 34 לרוב 32 אם הגינס גדול בברשקה יש פשוט לפעמים אני גוזרת את הלמטה גם בפול אנד בר יש גינס שקניתי ממש לא מזמן שהוא קצר זה היה כיף
אנונימית
את יכולה למצוא בברשקה, ובסטרדיווריוס