מתי בערך כדי לי לרשום לגבי פניה (לקבן) למיטב אחרי ששלחתי אותה?
בקיצור שלחתי פניה לבקשה לקבן ( עם מכתב פסיכיאטר והכל) ועבר קצת יותר משבועיים מאז. ואני יודע שהיה חופש אז הם לא עבדו וזה מראה לי שהפניה התקבלה ובטיפול באתר. אבל בכללי רציתי לדעת מתי כדי לי לרשום להם אם בכלל כדי לי? וכמה בערך אמור לקחת לי?