3 תשובות
תנסי שוב. ותנסי אולי שיטת למידה שונה אולי הדרך שבה את לומדת לא אפקטיבית עבורך.
פעם שלישית גלידה?
סתם סתם, תחייכי הכל לטובה, בדרך כלל מטעויות לומדים הכי טוב, עכשיו שאת יודעת את השאלות שנפלת בהם תלמדי את הנושאים שלהם יותר מהאחרים.

בהצלחה.
היי, בתור אחת שעשתה 3 פעמים וכמעט התייאשה אני יכולה לעודד אותך שהממוצע בארץ זה לעשות 3 פעמים פסיכומטרי. אל תדאגי, בסוף כולם עוברים לא משנה באיזו פעם...
שימי לב במה נפלת בפעמים הקודמות ולפי זה תשפרי את צורת הלימוד שלך.
ממליצה לך לקבוע מועד שיתן לך מספיק מרווח זמן ללמידה טובה ואיכותית שתעזור לך להצליח.
בהצלחה