התחברות
הרשמה
דיברתי עם מישו והוא פשוט אמר ביי והפסקנו לדבר-
דיברנו והיה ממש נחמד ואז כזה בסוף הוא כותב לי טוב היה נעים להכיר אותך ביי
זה אומר שהוא פשוט לא רוצה קשר? או שהוא סתם חושב שאנלא נהנתי לדבר איתו?
לשלוח לו הודעה?
19 באוקטובר 2022, 14:08
הודעות
איך יודעים
התכתבות
2 תשובות
אל תשלחי לו הודעה
נראלי הוא לא באמת רצה איתך קשר
S
Sweet555
תכתבי שלא הבנת מה קורה
_
_אנונימיתצצ
באותו הנושא:
איכס למה בנים כאלה מגעילים דיברתי עם מישהו וידיאו והוא פשוט התחיל לכונן באמצע השיחה
לפני כמה חודשים דיברתי עם מישו והפסקנו לדבר בגלל כלום עכשיו הוא נזכר בי ורוצה להיפגש בחמישי למה?
דיברתי עם חבר שלי ואז ב00:00 הוא פשוט נעלם.לאן הוא הלך?
דיברתי כם מישהו הרבה זמן והפסקנו לדבר והוא העלה סרטון בטיק טוק לעשות לזה לייק?
דיברתי עם מישהו פה והוא פשוט התחיל לסנן אותי ו...
דיברתי עם מישהו שממש מצא חן בעייני ואז פשוט הוא התחיל לסנן והפסקנו לדבר ואז פתאום הוא שלח לי הודעות
מישו כתב לי "בואי אליי" ובקושי דיברתי איתו והוא די יבש,מה לענות?
דיברתי עם מישהו בדיסקורד ואז הוא פשוט נעלם
דיברתי עם מישהו הרבה והפסקנו לדבר בגלל סוג של ריב ועכשיו באלי לחזור איתו לקשר
תשמעו יש מישהו שפעם דיברתי איתו בסטיפס והוא היה ממש חמוד והפסקנו להתכתב מאז ואני לא יודעת איך לפתח שיחה מחדש
דיברתי עם מישהו כמה זמן והפסקנו לדבר ואני מתגעגעת לשיחות האלה איך להפסיק לחשוב על זה?