5 תשובות
ממש לא, תשבי ותהני
כן קצת מביך
אבל תעשי מה שבא לך
אבל תעשי מה שבא לך
ממש לא.
המתנה הכי גדולה לתת לעצמך זה להסתדר לבד ולהנות עם עצמך
המתנה הכי גדולה לתת לעצמך זה להסתדר לבד ולהנות עם עצמך
אני גר במרכז אם עוזר לך לחח
ממש לא
אבל יותר כיף ונחמד ביחד
אבל יותר כיף ונחמד ביחד
באותו הנושא: