3 תשובות
זה שאת נמוכה לא אומר כלום
תבואי בביטחון עם חיוך
תבואי בביטחון עם חיוך
הכול טוב תבואי בביטחון
הרושם הראשוני שלך גרועה כי את נמוכה? הכל בסדר!! שאין ממה להתבייש מזה וזה ממש בסדר.
כשאת מגיעה לשם תנסי לפתח רושם ראשוני טוב, להיות חיובית ונחמדה ואני בטוחה שתצליחי להכיר כמה חברים חדשים - אז מה עם יש שם ילדים גדולים, בטוחה שבכל זאת תצליחי להשתלב. הלחץ שלך לגיטימי ונורמלי לחלוטין, מאחלת לך להנות מהזמן שם ולנצל אותו לטובה! 3>
כשאת מגיעה לשם תנסי לפתח רושם ראשוני טוב, להיות חיובית ונחמדה ואני בטוחה שתצליחי להכיר כמה חברים חדשים - אז מה עם יש שם ילדים גדולים, בטוחה שבכל זאת תצליחי להשתלב. הלחץ שלך לגיטימי ונורמלי לחלוטין, מאחלת לך להנות מהזמן שם ולנצל אותו לטובה! 3>
באותו הנושא: