6 תשובות
וואלה לא סבלתי את הנצחיים, כאילו ממש סבלתי בסרט ואיבדתי ריכוז אחרי כמה דקות כי זה היה גרוע
שאנג צ'י, לעומת זאת, היה מדהים
שאנג צ'י, לעומת זאת, היה מדהים
אין לדעת
חחח טוב
לא ראיתי שאנג צי וממש אהבתי את נצחיים
הנצחיים משעמם אבל שאנג צ'י היה ממש מצחיק
הנצחיים היה גרוע
אבל שאנג-צ'י היה סרט ממש טובב
אבל שאנג-צ'י היה סרט ממש טובב
באותו הנושא: