תשובה אחת
לרוב זה מתחלק לפלוגות שמחולקןת למחלקות שמתחלקות לצוותים
אצלנו זה היה 2 מחלקות ואז חודש אחרכ התגייסו עוד 2
בכל מחלקה 60 בנות וסביבות 6 צוותים
כך שבכל צוות 10 בערך
אצלנו זה היה 2 מחלקות ואז חודש אחרכ התגייסו עוד 2
בכל מחלקה 60 בנות וסביבות 6 צוותים
כך שבכל צוות 10 בערך
באותו הנושא: