התחברות הרשמה

צריכה לקום ב6:15, שווה לישון או שמיותר?

19 באוקטובר 2022, 03:00
עייפותשינהבוקרלילהקימה בבוקר    
7 תשובות
לישוןן
~
~obriens
לישון
מ
מר קומקום
אני גם באותו במצב
לכי לישון, בהצלחה לנו לקום
ה
הילדה הדיכאונית הזאת
חד משמעית לישון
פ
פאסולקה
לישון....כל שניה שווה
A
Astronaut in the ocean
וואי גם אני אבל לישון
R
Rouuu
לישון
D
Divine feminine
באותו הנושא:
צריכה לקום בארבע וחצי, שווה לי לישון עכשיו?
אני צריכה לקום ב 6 שווה ללכת לישון?
צריכה לקום ב7 וחצי, שווה לישון?
צריכה לקום בשש,שווה לישון או שלא?
אם אני צריכה לקום ברבע לשמונה מיותר ללכת לישון?
צריכה לקום בארבע, שווה לישון עכשיו?
אני צריכה לקום ב8:00 שווה בכלל ללכת לישון?
שווה לישון עכשיו ? אני צריכה לקום עוד שעה
אני צריכה לקום בשבע וחצי לבייביסיטר של שמונה שעות ללכת לישון עכשיו או שמיותר?
צריכה לקום ב10 שווה לישון?
אני צריכה לקום ברבע לחמש בבוקר שווה לי ללכת לישון?