6 תשובות
לא אבל אצל כל אחת זה אחרת
את רוב הגביהה שלך תעשי כשנתיים שלוש אחרי המחזור. אחרי זה אולי יתווספו לך עוד כמה סנטימטרים בודדים.
אני לא גבהתי מגיל 15, שלוש שנים אחרי שקיבלתי את המחזור הראשון שלי.
אני לא גבהתי מגיל 15, שלוש שנים אחרי שקיבלתי את המחזור הראשון שלי.
יא אני גם מטר חמישים
ואני בכיתה ח
אני בת 14 וזה ממש מפחיד אותי שאני אשאר בגובה הזה
ואני בכיתה ח
אני בת 14 וזה ממש מפחיד אותי שאני אשאר בגובה הזה
כן לא גובהים אין מה לשקר לך אוהבים אותך כמו שאת
אנונימית
אני גם לא גבהתי אחרי המחזור ואני מטר 54 פשוט גמדה אחיות שלי הקטנות נראות שומרות ראש שלי
אנונימית
באותו הנושא: