5 תשובות
בתור אחת עם עור רגיש, ניסיתי ברונזר וסומק משיין וזה לא עשה לי גירוי כשמוצרים של סאקרה עושים לי גירוי בשניה שאני שמה.
אם את קונה, תעשי בדיקה על נקודה קטנה על היד ואז באיזור הלסת
אם לא תהיה תגובה אז תשתמשי במוצר, אם תהיה אז לא נורא כי המוצרי איפור בשיין הם זולים.
אם את קונה, תעשי בדיקה על נקודה קטנה על היד ואז באיזור הלסת
אם לא תהיה תגובה אז תשתמשי במוצר, אם תהיה אז לא נורא כי המוצרי איפור בשיין הם זולים.
אני קניתי משם רק אליינר והוא הכי אחלה בעולם הןא גם עמיד בטירוף
כן
הזמנתי כבר כמה ואני מרוצה
הזמנתי כבר כמה ואני מרוצה
אף פעם לא הזמנתי משם איפור וגם לא אזמין
לא מומלץ לדעתי ועדיף לקנות איפור מחברות שבאמת טובות ואיכותיות ולא סתם החליטו פתאום להכנס לעולם הביוטי
לא מומלץ לדעתי ועדיף לקנות איפור מחברות שבאמת טובות ואיכותיות ולא סתם החליטו פתאום להכנס לעולם הביוטי
לא.
אין לנו מושג מאיפה זה בא ומה שמים בפנים.
כאחת עם עור רגיש לעולם לא אמרח כזה דבר על הפנים שלי.
אין לנו מושג מאיפה זה בא ומה שמים בפנים.
כאחת עם עור רגיש לעולם לא אמרח כזה דבר על הפנים שלי.
באותו הנושא: