6 תשובות
לא חובה לקנות מנוי
לקנות מנוי זה סתם פלוס שבטח מביא לך הטבות אבל אני לא יודע מה הן אבל שווה לבדוק
שואל השאלה:
אלוף
אלוף
אנונימי
^ תעברו לצד האפל!(יש לנו עוגיות)
ברזולוציה בסוויץ' oled לא גבוהה יותר. היא עדיין 1280x720
ברזולוציה בסוויץ' oled לא גבוהה יותר. היא עדיין 1280x720
שואל השאלה:
דבר עברית כפרה
דבר עברית כפרה
אנונימי
חחח אני מת
באותו הנושא: