2 תשובות
אבא שלי אומר שהוויז יותר מדויק בגלל שהחישוב מהירות מגיע מהלווינים
בכל מקרה, תיסע לפי המד ברכב-כי בדרך כלל הוא מראה מהירות גבוה יותר מהזאת בוויז ואז תמנע מהחוסר וודאות למה מהם להאמין
על האוטו.