7 תשובות
טירונות 02 זה קייטנה
אנונימית
היי לזכור שהכל הצגה של המפקדות והן היו גם כמוך טירוניות
זה קייטנה עם משמעת
זה קייטנה עם משמעת
שואל השאלה:
אם אני לוקחת רקוטן יתנו לי פטורים מסוימים ?
אם אני לוקחת רקוטן יתנו לי פטורים מסוימים ?
אנונימית
בהצלחה!!
להקשיב לפקודות של המפקדים
אין שום סיבה להסתבך עם מפקדים בטירונות של 3 שבועות
יש זמנים-לעמוד בהם
ובסך הכל להנות מהחוויה
גם אם תהיי בבסיס חרא ומיטה לא נוחה ומקום חדש וסביבה לא נעימה, תזכרי שתוך כמה ימים זה עובר
להקשיב לפקודות של המפקדים
אין שום סיבה להסתבך עם מפקדים בטירונות של 3 שבועות
יש זמנים-לעמוד בהם
ובסך הכל להנות מהחוויה
גם אם תהיי בבסיס חרא ומיטה לא נוחה ומקום חדש וסביבה לא נעימה, תזכרי שתוך כמה ימים זה עובר
בסופו של דבר טירונות זה כמה שבועות שהצבא רוצה להכניס אותך לשוק ולהפחיד אותך.. אז יהיו מפקדים "קשוחים" וירכיבו לך לו"ז שלא יהיה לך זמן לעצמך, אבל תזכרי שזה עובר תוך זמן קצר וזה בסופו של דבר הצגה אחת גדולה.
תזרמי עם העניינים, אל תחשבי על זה יותר מדי ואל תקחי את זה אישי
פשוט תתכונני שירכיבו לך לו"ז ממתי שאת מתעוררת עד מתי שאת הולכת לישון ואת תלכי הרבה ותעמדי בטורים ובח' ותגידי כן המפקד/ת וזהו
תזרמי עם העניינים, אל תחשבי על זה יותר מדי ואל תקחי את זה אישי
פשוט תתכונני שירכיבו לך לו"ז ממתי שאת מתעוררת עד מתי שאת הולכת לישון ואת תלכי הרבה ותעמדי בטורים ובח' ותגידי כן המפקד/ת וזהו
שואל השאלה:
תודה רבהה
ותגידו אם אני לוקחת רקוטן יתנו לי פטורים מסוימים?
תודה רבהה
ותגידו אם אני לוקחת רקוטן יתנו לי פטורים מסוימים?
אנונימית
יכול להיות שיתנו לך פטור לשים כובע ב גם על א' בגלל הרגישות של העור לשמש.
חוץ מזה לא חושבת שיביאו עוד משהו
חוץ מזה לא חושבת שיביאו עוד משהו
באותו הנושא: