7 תשובות
חד משמעית
זה טרנד דפוק כי הוא טרוריסט גזען והומופוב
Zm
אז אין לי רעיון לשם - ואתה סתם מטומטם
וזה רע כי? פיספסתי תפואנטה. לא נכנסת לכם לקלפי אל תיכנסו לי תודה.
לא מפתיע הרבה מהבן גביריסטים הם גם ביביסטים או היו ביביסטים שהפכו לבן גביריסטים זה אותם אנשים
אנונימית
כן וזה דפוק, אבל את יודעת מה
עדיף שהטרוריסט יעלה במנדטים ושביבי ירד
זה יצור סכסוך ביניהם ואולי גם יגרום לאנשים להבין עם מי יש להם עסק