6 תשובות
שואל השאלה:
אני מרגיש כל כך לא חכם
זה ממש משפיע עליי
אנונימי
תנסה לגשת שוב. קורה שיש לחץ ולא הולך טוב. גם הפסיכומטרי תלוי באנשים שהיית איתם תכלס.
כי הציון מתחלק לפי משו כזה
אם רוב הנבחנים מקבלימ ציונ גבוה, הציונ שלך יורד אוטומטית בלי קשר לתשובה נכונה או לא
ואם רוב נבחנימ ציונ נמוך, ציונ שלך יעלה
אתה יכול לגשת פעמיימ עם אותמ שאלות בדיוק, אותמ תשובות בדיוק,
בחינה אחת רוב ציונ נמוך
בחינה שניה רוב ציונ גבוה
הציונימ שלך יהיו שונימ
הממוצע הוא ממוצע בדיוק לפי הגדרתו. לא רק בכיתה שלך מגדירה אותו, אלא כלל הנבחנים. אגב, הוא 530.
אל תרגיש לא חכם כי לא הצלחת. המבחן לא בודק חכמה, הוא בודק הרבה דברים אחרים
^מדובר בכללי או על המועד האחרון?
אנונימי