5 תשובות
שימי אליהם פס
אוף זה עושה לי עצוב בלב ,אל תתיחסי מי הוא בכלל שיוריד אותך ותזכרי לא נפגעים מפגועים ולא נעלבים מעלובים משפט של סבתא שלי וסבתא תמיד צודקת
אל תתיחסי הרבה אנשים אומרים המון דברים תעשי מה שטוב לך ומה שאת אוהבת ואם טוב לך ככה תתעלמי מהכול ואל תשתני אף פעם
תתעלמי ילד כזה לא שווה אף דמעה שלך וכן זה הגיוני להעלב מזה
אבל היום לכל אחד יש מה להגיד צריך ללמוד להתעלם
אבל היום לכל אחד יש מה להגיד צריך ללמוד להתעלם
הוא סתם מטומטם
באותו הנושא: