7 תשובות
קודם את הקצפת
מהלמעלה ישר לעוגייה
סליחה אתם תחשבו שאני מוזרה אבל אני מקלפת את השוקולד כי הוא דוחה ואז אוכלת את הקצפת ואז את העוגיה
ווניל אם תתחילי בביקוויט את תצטרכי להחזיק את הווניל ביד
בדר"כ קצפת, תלוי במצב רוח
מהקצפת
ביסקוויט. אחרי שהקרמבו כמובן קופא במקפיא .
באותו הנושא: