9 תשובות
רק לשחק
אל. הכי טוב
להתאמן.. זו לא בעיה אם אתה קולט תמשחק
לשחק, לשחק ולשחק.
זה רק עניין של תרגול
זה רק עניין של תרגול
שואל השאלה:
תודה אני יחשוב על זה
תודה אני יחשוב על זה
דבר איתי אם אתה צריך מאמן או משהו לא לוקח על זה כסף רק שתדע אני לא מאלה, מידע עליי: משחק תכף כבר 3 שנים שחקן שלט אבל יודע גם קצת עם מקלדת, שחקן תחרותי לשעבר, הרגע הכי טוב שלי בארנה: 9000 נקודות בעונה 7 חלק 2, כל מה שאתה רוצה לדעת תוכל למצוא עלי בfortnite tracker דבר איתי בפרטי אם אתה צריך
אני יכול להיות המאמן שלך אם בא לך???
אני גם יכול לעזור בסייב דה וורלד למרות שאני לא כזה משחק
נייס