5 תשובות
10
תלוי בגיל
את בת 13 אז כן כדאי באיזור 21:00 עד 22:00 מקסימום
אפילו 20:00 אם את רוצה לקום במצב רוח טוב
אפילו 20:00 אם את רוצה לקום במצב רוח טוב
אם
ובערך בסביבות 21:00-22:00
אני לרוב הולכת לישון בין 22:00-22:30 וקמה בשבע
ובערך בסביבות 21:00-22:00
אני לרוב הולכת לישון בין 22:00-22:30 וקמה בשבע
באותו הנושא: