4 תשובות
לעשות חיבור לכרטיס של ההורים
אפשר מהמוויט או מאפליקציות אחרות.
אתה נכנס לקו שאתה רוצה במוויט ואז אתה צריך לסרוק את הברקוד שליד הנהג. ואז אתה צריך לסמן על לאיזה תחנה אתה רוצה לנסוע והם יגידו לך לשלם.
אם עדיין לא חיברת את הכרטיס אשראי אז צריך לחבר אותו פעם אחת ואז זה יחייב אותך אוטומטית כל פעם.
מוביט
הוא רצה מרב קו, לא מכרטיס אשראי. אין אפשרות כזאת לשלם דרך רב קו הטלפון