26 תשובות
אני לומדת בבית ספר שיש בו רק בנות אז לא חחח..
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי, ומהכיתה?
אנונימית
עשיתי את זה כבר. לא מומלץ
לא חושבת שאעשה את זה שוב
אם לא היה לי כרגע חבר כן
לא
לא
כאילו אני לא מבינה למה לא
שואל השאלה:
כי חברים שלי אמרו לי שזה יהיה מוזר אם ניפרד
אנונימית
וואי הלוואי אמן עם אחד מהחתיכים
כולם פה אצלי גברים כפרה
כן
אנונימית
hell nah
יצאתי עם מישהו מהכיתה שלי וזה לא נגמר טוב
אבלל עבר כמה חודשים מאז שהוא נפרד ממני והוא חזר על ארבעע
כן שכבה גדולה למי אכפת
אנונימית
לא מאז שהוא עזב
אנונימית
לא מכיר את השכבה שלי כל כך, תלוי באדם.
יצאתי פעמיים עם בן מהכיתה (כל פעם בן אחר) זה סתם מוזר אחר כך ומביך
אני יוצאת עם מישהו מהשכבה שלנ
אנונימית
אולי.. כרגע אני עדיין לא מרגישה מוכנה לזוגיות אבל כשיגיע הזמן אני חושבת שאולי כן