2 תשובות
קראתי רק פרק אחד ולא המשכתי כי זה היה נשמע לי משעמם ברמות .
צריכה לתת לזה עוד הזדמנות
צריכה לתת לזה עוד הזדמנות
מאוד מאוד עצוב וגרפי. לקח לי המון זמן לקרוא אותו גם כי הוא ארוך וגם כי הוא היה ממש קשה לקריאה (לא מבחינת הכתיבה, מבחינת התוכן). הוא דיי מעניין, והכתיבה טובה, אבל אני לא כל כך ממליצה עליו כי זה לא נראה לי שווה את זה.