11 תשובות
שואל השאלה:
איך הבגרות?
איך הבגרות?
אחלה. אפשר לעבור בקלות בציון מושלם, בלי לטרוח הרבה.
לא שיעמם אותי יותר משיעורים אחרים
לא שיעמם אותי יותר משיעורים אחרים
האמת שאני מאוד התחברתי. אלו שאלות שכל מתבגר מתמודד איתן, למה חיים ומה המטרה שלנו. זה קשה לקבל את התשובות בשיעור, כי הן נטו ''כדי לקיים מצוות'' שזה משהו שאני פחות מתחברת אליו. אבל באופן כללי, אני חושבת שזה פותח שאלות חשובות.
שואל השאלה:
מה בערך השיעור? מה מלמדים
מה בערך השיעור? מה מלמדים
אני לא חושב שזה משעמם, זה שאלות שנוגעות בחיי היום יום, וזה כנראה תלוי כמה כוח יש לך לזה וכמה המורה שמעביר עושה את זה מעניין..
סופר מעניין
אנונימית
שואל השאלה:
טוב מצאתי קצת חומר של בגרות נראה מעניין.
אבל הבגרות קשה? או שלשלב עם זה עוד מגמות זה סבבה?
טוב מצאתי קצת חומר של בגרות נראה מעניין.
אבל הבגרות קשה? או שלשלב עם זה עוד מגמות זה סבבה?
אני במגמה הזאת זה סבבה לא קשה מידי
כל שנה זה נושא אחר
כל שנה זה נושא אחר
אמרו לי זה הבגרות הכי קשה
משעמם
מה שכן זה קל להצליח בזה
מה שכן זה קל להצליח בזה
משעמם למות.
באותו הנושא: