3 תשובות
מסכות קרטין עזרו לי עם הנפח ודיי החליקו לי את השיער..אבל לא כמו עם מחליק או פן
יש לי שיער מתולתל גלי ואם אני חופף ומסתרק כל כמה זמן זה מתייבש יחסית גלי אז נראה לי ככה אפשר
תרטיבי את השיער ואז תסרקי אותו ותייבשי אותו קצת כדי שיהיה קצת לח אבל חשוב שכשהוא לח הוא יהיה ישר אז תסרקי אותו מלא פעמים ואז פשוט תחכי שהוא יתייבש לבד בשמש אבל תוודאי שהוא ישר ושאין רוח
אנונימית