4 תשובות
זה מצוין
יפה
זה מעט מדי אהובה.
תייגת כאן הפרעות אכילה, אני לא יודעת אם יש לך הפרעת אכילה או שאת פשוט מנסה לרדת במשקל כתוצאה מדיאטה, אבל כך הוא כך זה פשוט מעט מדי.
באופן כללי כדאי שתוסיפי לזה כמות נחמדה של ירקות שאת אוהבת, כדאי שתוסיפי פחמימות, שומנים, חלבונים.
גם אם את מנסה לרדת במשקל יש הרבה דברים שאפשר לאכול שיכולים לעזור לך.
את יכולה לאכול פסטות מקמחים שונים, עדשים, שעועית, בטטה, טונה. ועוד הרבה.
אם את צריכה עזרה אשמח לעזור לך בפרטי רק בבקשה תמנעי מלהרעיב את עצמך ולאכול מעט מדי כי זה רק מזיק לגוף שלך בסופו של דבר.
תייגת כאן הפרעות אכילה, אני לא יודעת אם יש לך הפרעת אכילה או שאת פשוט מנסה לרדת במשקל כתוצאה מדיאטה, אבל כך הוא כך זה פשוט מעט מדי.
באופן כללי כדאי שתוסיפי לזה כמות נחמדה של ירקות שאת אוהבת, כדאי שתוסיפי פחמימות, שומנים, חלבונים.
גם אם את מנסה לרדת במשקל יש הרבה דברים שאפשר לאכול שיכולים לעזור לך.
את יכולה לאכול פסטות מקמחים שונים, עדשים, שעועית, בטטה, טונה. ועוד הרבה.
אם את צריכה עזרה אשמח לעזור לך בפרטי רק בבקשה תמנעי מלהרעיב את עצמך ולאכול מעט מדי כי זה רק מזיק לגוף שלך בסופו של דבר.
מעט מדי..
גם אם את מנסה לרדת במשקל את צריכה יותר מזה כדי לתפקד בחייך
וגם מאזן קלורי נמוך מדי יגרום גם למטבוליזם שלך להאט ועוד השפעול כאלה ואחרות שחבל
גם אם את מנסה לרדת במשקל את צריכה יותר מזה כדי לתפקד בחייך
וגם מאזן קלורי נמוך מדי יגרום גם למטבוליזם שלך להאט ועוד השפעול כאלה ואחרות שחבל
אנונימית
באותו הנושא: