12 תשובות
תבקשי פרטני
אני גם כמוך ואני יושבת בבית ומנסה להבין עד שאני מצליחה ואם לא אני מבקשת פרטני
אנונימית
תעברי לבית ספר שמתאים לך.
שואל השאלה:
^כל הבת ספר אצלי באיזור גרועים ואני כרגע בבית ספר הכי טןב מביניהם (שהוא גם גרוע לול)
^כל הבת ספר אצלי באיזור גרועים ואני כרגע בבית ספר הכי טןב מביניהם (שהוא גם גרוע לול)
אנונימית
באיזו כתה את?
שואל השאלה:
^ז למה
^ז למה
אנונימית
תעברי לבית ספר ללוקיות למידה, הכי טוב
אני שם
אני שם
תנסי להגיד למורה שלך שקשה לך ותבקשי ממנה פרטני
כן גם לי קשה תבקשי פרטני ותחזרי על החומר בבית
אני גם בכתה ז, אני יכולה לנסות לעזור לך בחומר שאת לא מבינה אם את רוצה (אני ממש טובה במתמטיקה, אני לומדת עם כתות י)
שואל השאלה:
^^^^אין לי לקויות למידה אבל אני דווקא הסתדרתי די בסדר עד עכשיו פשוט שהבית ספר הקודם שלי היה ברמה ממש נמוכה ומורות בקושי באו בכלל
^^^^אין לי לקויות למידה אבל אני דווקא הסתדרתי די בסדר עד עכשיו פשוט שהבית ספר הקודם שלי היה ברמה ממש נמוכה ומורות בקושי באו בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
^^מקנאה בךך
כל הכבוד!
^^מקנאה בךך
כל הכבוד!
אנונימית
באותו הנושא: