86 תשובות
כי יש להם שירים יפים?
יש להם מוזיקה טובה
הם נדירים ויש להם מוזיקה מדהימה
כי הם להקה מדהימה
לא יודעת. הם ממש אוברייטד לדעתי
אבל זה כנראה בגלל שהם יצרו מוזיקה שפונה לקהל רחב
אנונימית
קווין הם לא "טרנד"
קווין פופולאריים משנות ה70
אם כבר טרנד זה מה שהולך בטיקטוק
כי הם מפורסמים, ולמה הם מפורסמים? כי מלא אנשים אהבו אותם אי שם ב1970.
אז את שואלת למה מלא אנשים אהבו אותם ב1970? כי שנות ה70 היו שנים מטורפות בעולם המוזיקה. הכל השתנה, פתאום רוק נהיה פופולארי. ac/dc, קווין, פורינר, רולינג סטונס.
הם מפורסמים כי הם יודעים מה הם עושים
איך הם עושים
ויש להם מטרה והמטרה הזו היא ליצר מוזיקה איכותית וזה מה שהיה
ללהקה כזו מגיע את כל הערכה שבעולם
רוק היה פופולרי גם לפני שנות ה70 ^^
ברור שהרוק היה קייפ לפני קווין
גם לפני הביטלס
מה השטויות האלו?
אחותי, בשנות ה50 רוק התחיל באמת להתקיים ולא רק כמה להקות פה ושם שניגנו בחורים.
בשנות ה70 זה נהיה *ה*ג'נר.
לא מוחקת שום עשורים, אל תדאגי.
אחותי רוק נהיה הז'אנר כבר בשנות ה60
סבבה, הפרש של 5 שנים. למה להתפס על מילה? במה זה מועיל?
לא מחקתי שום עשורים, לא הכחשתי את כל הלהקות המדהימות שקיימות, אני לא מבינה למה מנסים להתווכח איתי. אני באמת לא מבינה.
כי זה הפרש משמעותי
אבל זה לא קריטי, וזה לא הפרש משמעותי, וזה לא עונה על השאלה.
זה נטו להגיב על מה שאמרתי כדי לציין שאני טועה (ואני עדיין לא משוכנעת שאני טועה).
להקה אחת מתוך כמה שהטביעה את חותמה בעולם המוזיקה למשך שנים רבות,
10 שנים אני מעריץ מושבע ופגשתי חצי מהלהקה ;-)
לא הבנתי מה הבעיה. על מה את מתווכחת?
יש להם שירים עם משמעות
למה לא??
זו להקה מדהימה, מוזיקה מדהימה, אנשים מדהימים.
הם סופר אוברייטד. הלהקה הכי אוברייטד בעולם כנראה.
נהיו פופולרים כי משום מה סוגדים להם מאז הסרט.
אנונימית
רובין
מי?
^^את לא אמרת עכשיו על להקת רוק מצליחה בכל העולם עוד משנות ה70 בערך שהם מטומטמים כשאת מעריצה של שון מנדס זמר פופ שהיה עליו הייפ בדיוק לשני שירים

עצוב
1 טוב
שתיים כי הרוב אוהבים את זה
three פרופגנדה
זה שהם היו ממש מצליחים לא אומר שהם היו כאלה טובים.
אנונימית
^יש להם המון מעריצים, הם היו להקה טובה מאוד:)
1.מי סוגד להם רק מאז הסרט?
אני מעריצה את קווין 11 שנים
2.זו ממש דעה שלכם לחשוב שהם אוברייטד
3.קווין לא מטומטמים
מה שמטומטם זה איך מזלזלים בהם אנשים ששומעים נועה קירל ולא יודעים מה זה איכות
לא את אבל מאז הסרט הם נהיו אוברייטד בטירוף והם סך הכל עוד להקה
נכון, זאת דעה. אפשר להתווכח על זה.
אף אחד לא אמר שמדובר בעובדה.
זה שמישהו שומע נועה קירל לא אומר שהדעה שלו לא נחשבת.
אנונימית
הם היו כאלו טובים
פרדי מרקורי
בין הסולנים הכי טובים שיש בעולם
בריאן מיי
אחד הגיטריסטים הכי טובים שיש
רוג'ר טיילר
מתופף ליטרלי משוגע שעשה היסטוריה
ג'ון דיקון
הבסיסט בין הכי חמודים שיש בעולם ומוכשר
כולם מוכשרים שם
ואין סיבה להגיד שלא
את כאילו עושה העתק הדבק לכל תשובה שלך? מישהו אמר שהם לא מוכשרים?
אומרים שניפחו אותם מעבר לכל פרופורציה.
אנונימית
יאללה מספיק אוברייטד אוברייטד מספיק עם הטמטום
מי עושה העתק הדבק?
אני חוזרת על דברים שאני אומרת
וכן יש אנשים שחושבים שהם לא מוכשרים
ואם ככ כואב לכם שמדברים עליהם ואוהבים אותם אין לי כבר מה להגיד
ממש לא.
למה תמיד מוחקים עשורים שלמים של מוזיקה כדי להוכיח טענות?
רוב האנשים חושבים בצורה מסוימת ולכן המוח שלהם נמשך לסוגי מוזיקה כאלו ואחרים, הסגנון של קווין מתאים מאוד לרוב סוגי המוח האלה ולכן רוב האוכלוסייה אוהבת להקשיב לשירים של קווין
כן זה כנראה מסביר את זה באופן הכי מדויק
אנונימית
אנשים אוהבים אותם כי מגיע להם הכל
וזאת דעה שלכם לחשוב שהם אוברייטד אבל זה ממש לא נכון
כי קווין הם אחת מהלהקות הכי מצליחות בהיסטוריה אחת הנחשבות והחשובות
חלק מכם בתגובות באמת בורים שאתם אומרים שזה טרנד מה אתם באמת חושבים שאין אנשים שאוהבים להקשיב למוזיקה ישנה? נו בחייאט
מה הקשר? קווין נהיו טרנד בשנים האחרונות. עובדה שעליהם מדברים הכי הרבה מכל הלהקות של פעם
וטרנד זה לא משהו רע. ההפך תשמחו שהם כאלה והם מצליחים
יש להקות שהיו מתות להיות טרנד
אנונימית
כי יש להם מוזיקה כל כך טובה
כי יש להם טעם טוב במוזיקה
כי זה הטעם שלהם במוזיקה?
^^^וטוב שכך
אפשר לחפור עליהם עד המוות
אם אצל לא רוצים לשמוע אל תשמעו
ותפסיקו כבר להגיד את זה
בפעם השניה
קווין לא טרנד
הם פופולאריים משנות ה70 עד היום
ומי אמר שמושפעים רק מקווין?
עוד משהו
אתם נתפסים על מעריצי קווין בלבד
^^^^ יש עוד מלא להקות
אחת השאלות הטיפשיות ביותר בעולם.

הלהקה הזאת הצליחה לשנות כל כך הרבה בהיסטוריה של המוזיקה, במיוחד בתחום מוזיקת הרוק והמטאל. היא הביאה צלילים חדשים, היא הביאה שירים שהם לא בהכרח על אהבה או שירים פשוטים.
היא הביאה שיר לרדיו הבריטי שהיה 6 דקות. משהו שבבריטניה הפרימיטיבית לא נהוג.
פרדי מרקיורי הראה לעולם כולו מה זה כוכב רוק.
בזכות הלהקה הזאת, עשרות מיליוני אלפי אנשים ברחבי העולם תרמו כסף לרעב העולמי במופע האגדי live aid ,שיש להזכיר שבו הם הופיעו מול 20 אלף איש אפילו יותר באצטדיון.

הלהקה הזאת שינתה הכול. היא שינתה את כללי המשחק במוזיקה. יש היום כל כך הרבה אמנים וזמרים ומוזיקאים שמושפעים מהם ומפרדי מרקיורי, אבל לעולם לא יצליחו להתקרב אפילו לקמצוץ הקרסול או ההצלחה של מרקיורי או של הלהקה הזאת
כי הם להקה מדהימה
Zm
"קווין זאת להקה חרא ואוברייטד שיצאה מכל החורים כבר. כמה אפשר לחפור על אותה להקה? כמה? חסר להקות בעולם חוץ מהם?"
אנונימית, סתמי ת'פה ממורמרת
מי אמר שאנחנו לא מאזינים לעוד להקות? אה?
בדיוק.
לא רק ללהקות
גם לאמנים
ולא אנחנו לא שומעים רק את קווין
תסתכלי בביו שלי ותראי מה אני שומעת
כי זו פשוט להקה מדהימה, ולמה לא?
כי זו אחת הלהקות הכי מצליחות בכל הזמנים
כי הם אוהבים תמוזיקה שלהם אחי לא מסובך
להקה נהדרת,סולן מדהים,שירים גאוניים,קצב,מוסיקה טובה,והם שיהו את עולם המוסיקה
אני אוהבת רק את הארלי קווין אם זה נחשב
כל מי שאמר פה שקווין זה טרנד שיידע שאין לי טיפת כבוד אליו.
בתור אחד שמחזיק תקליטים של קווין בבית ושומע שירים מכל האלבומים שלהם אני יכול להגיד שזה פשוט מוזיקה איכותית שמסתבר שאנשים לא מוכנים להודות בזה וקוראים לה טרנד.
זה שמשהו הופך לסאונד בטיקטוק זה נטו בעיה שלכם. אתם יכולים להפוך סאונד לטרנד אבל זה לא אומר שהמוזיקה היא טרנד.
ודרך אגב, כל מי שצורך מוזיקה דרך טיקטוק אני ממליץ לו להפעיל טיפה את המוח ולנסות לשמוע גם שירים שהם לא סאונדים טרנדים.
איכס מה נהיה מהעולם הזה...
אני יכול להשבע שרוב הנוער היום בארץ לא יודע מי אלה קווין אבל שמעו את השיר we are the champions פעם אחת בחייהם ואין להם מושג מי שר או כתב אותו
כי הם אחת הלהקות המצליחות ביותר בהסטוריה האנושית?
ועוד משהו
השיר שאתם קוראים לו "מאמא"
קוראים לו רפסודיה בוהמית וזה שרק בפזמון התפרסם בטיקטוק זה לא בעיה שלנו
קווין לא טרנד
קווין להקה
בין הלהקות הכי מצליחות שיש בעולם וזו עובדה
אני כל כך אוהב את האנשים פה שאומרים שזה חד וחלק להקה ולא טרנד.
כל הכבוד תמשיכו ככה!
כן..
שמחה להגיד לכם ש we are the champions
השיר שאתם שרים כל פעם בלי ידיע מי שר אותו
זה של קווין
מי שקורא לעצמו מעריץ שרוף של קווין חייב לדעת משהו מחייהם הפרטיים של חברי הלהקה, נגיד מתי נולד כל אחד, איפה גר, איפה הקליטו שירים או לא יודע מה
לשמוע ולהכיר 2 להיטים זה לא מעריץ מבחינתי
חד משמעית
להכיר רק את
we are the champions
ורפסודיה בוהמית שהרוב פה קוראים לו
"מאמא"
לא נקרא "מעריץ"
עזבו אתכם צבועים כולם.
אומרים "אני מעריץ" אבל בתכלס יש להם 0.1 אחוז של ידע על הלהקה
^רק בשנות ה50 (אלוויס וכדומה) ממש התחילו עם רוק ולאט לאט זה נהיה יותר ויותר פופולארי. שנות ה70 היה השיא.
כי קווין מצוינים ומדהימים
נו אבל למה את חוזרת על מה שאת אומרת? אני עצלנית אני הייתי כותבת תשובות מוכנות ומדביקה :/
אנונימית
הייתי חבר בקבוצה של מעריצי קווין בישראל בפייסבוק, וזכיתי בהגרלה לפגוש את בריאן ורוג'ר לפני ההופעה, 36 מתמודדים ורק 4 זכו להפגש כולל 6 אנשים שנכנסו בלי קשר להגרלה, יעני בפרוטקציה, אז איזה מעריץ בן 40 אז כעס שזכיתי, כי הייתי רק מעריץ 4 שנים של קווין והם איזה 20-30 שנה, שיאכלו ז', זכיתי בהגרלה, לא שילמתי כלום להפקה חוץ מכרטיסים לגולדן רינג
^^^^ מר חבוב עושה גייטקיפ ללהקה הכי גדולה בכל הזמנים
אה ולשאלה, כי זאת אחלה להקה ויש להם מוזיקה כיפית, אז למה לא?
יש כאלה שהמוזיקה שלהם זה הטעם שלהם ויש להם שירים טובים
זה שהם לא יודעים מה סוג הפסטה האהובה על פרדי מרקיורי לא אומר שהם לא אוהבים את הלהקה...


אני מכירה את רוב השירים ואני שומעת אותם תמיד ואני קוראת לעצמי מעריצה מצויינת גם בלי לדעת פרטים שוליים, " אמת"
אני אישית מחבב את קווין בעיקר בגלל היכולות הוואקליות של פרדי מרקורי
4 וחצי אוקטבות
פאקינג לג'נדר
כשהייתי צעיר הייתי רק 2 אוקטבות ועכשיו אני רק אוקטבה וחצי
קווין לא טרנד בפעם המיליון
טרנד כבר 50 שנה? אני בספק
אבל אנשים אהבו אותם כל ה50 שנה האלה, זה לא שהם נעלמו מתחת לרדאר וחזרו
צא מאנונימי רגע או שאתה מפחד
אפשר לדבר איתך בפרטי רגע?
עוד עובדה- אתה לא יודע על מה אתה מדבר.
המון אנשים הקשיבו לקווין גם לפני טיקטוק, זה שסאונד כלשהו טרנדי בטיקטוק לא אומר שהשיר עצמו הוא טרנד, אני בכלל לא ראיתי אפילו לא טיקטוק אחד עם שירים של קווין
ושירים ישנים שהם סאונדים בטיקטוק מגיעים למצב הזה כי אנשים עדיין מקשיבים להם
טרנד זה משהו שמתלהבים ממנו לרגע אחד ואז נעלם, 50 שנה זה לא רגע אחד
קווין לא טרנד.
איך אתם אומרים שהם טרנד
טרנד ל יכול להמשך ככ הרבה זמן
גס רוח? חס וחלילה, רק אמרתי שאתה לא יודע על מה אתה מדבר, קווין מעולם לא היו טרנד
זה האמת הופחת לאחרונה, לא גבר
זה גבר כשיצא הסרט, עבר מאז מלא זמן
אבל רגע מה רע בזה שקווין נהיו קצת יותר טרנדיים? כלומר ברור שהם הצליחו כל השנים אף אחד לא אומר שהם להקה נשכחת ורק בגלל טיקטוק הם נהיו מצליחים, אבל הם כן נהיו קצת יותר פופולריים
למרות שזה באמת היה בעיקר אחרי הסרט.
אנונימית
עובדה שיש פה אנשים שהכירו אותם מאז שהם זוכרים את עצמם
והבעיה ב"טרנד"
זוכרים את התקופה הזו שוואן דרייקשן היו טרנד?
שכולן הפכו להיות מעריצות שלהם רק בגלל הטרנד ולא היו מעריצות אמיתיות?
זה דבר רע
ובנוסף
אחרי שלהקה כבר סוג של טרנד אומרים "הם לא היו מצליחים בלי הטרנד" ועוד שיט כזה
זה לא נכון.
ולפעמים יש מקרים כאלו שאומרים אחרי שלהקה טרנד
"את מעריצה רק בגלל הטרנד"
זה גם לא נכון
זה שהם טרנד לא אומר שהם לא היו רלוונטיים לפני
כי הם להקה מעולה
מה טרנד איזה טרנד ??
קווין הם להקה, אחת המצליחות בעולם מאז הרבה מאוד זמן, אם כבר אז וואן דיירקשן טרנד
אין סיבה להגיד שהם טרנד