5 תשובות
תדברי איתה ותבקשי אקמול ותנוחי ותעזבי את הפלאפון ותשני ותשתי מים ותה ותאכלי מרק וטוסטים ואורז חמים
ותעשי בדיקת דם אחרי החג כי אני אנמי וזה קורה לי הרבה גם או אם את אלרגית למשהו
תנוחי,תשתי תה, להתקלח יכול לעזור.
היי זה קורה לפעמיים תנוחי ואם זה ממשיך אחריי כיה ימים לכי לעשות בדירת דם
שואל השאלה:
ליאם(:❤
תודהה
אנונימית
תרגישי טוב3>
ותעדכני מה קורה איתך