6 תשובות
לא יותר מ2 נראלי
מ250 מ"ג מקבלים הרעלת קפאין אז פשוט תחשבי את זה
מ250 מ"ג מקבלים הרעלת קפאין אז פשוט תחשבי את זה
זה מלא קפאין עדיין וקפאין זה ממכר ואם שותים כל יום אי אפשר בלי זה
1-2 נראלי
^^ תנו לי לתקן אתכן, מומלץ עד 400 מ"ג קפאין ביום, מ250 קפאין אי אפשר ממש לקבל הרעלת קפאין.
עד 2, וגם זה מסוכן.
מונסטר זה יותר גרוע מסיגריות
באותו הנושא: