7 תשובות
כן אל תעשי את זה
יש סיבה שהפסקתם.
לא, חיים פעם אחת מה יש לך להפסיד?
במקרה הכי גרוע המצב ישאר כמו שהוא עכשיו
שואל השאלה:
נכון הייתה סיבה אבל הריב עצמו היה טיפשי סך הכל והקשר שלנו היה מדהים פעם
אנונימית
לא מביך אם יש סיבה מסויממת
אפשר לנסות, האומנם זה יחשב לו/לה כמוזר, אבל נראה לי שאם זה היה ריב מטופש אז אפשר להחזיר. וקחי בסיכון שיכול להיות שהיא/הוא השתנו.
שואל השאלה:
מי שרשם שמביך למה מביך? באמת מעניין אותי
אנונימית