7 תשובות
כן אל תעשי את זה
יש סיבה שהפסקתם.
יש סיבה שהפסקתם.
לא, חיים פעם אחת מה יש לך להפסיד?
במקרה הכי גרוע המצב ישאר כמו שהוא עכשיו
במקרה הכי גרוע המצב ישאר כמו שהוא עכשיו
שואל השאלה:
נכון הייתה סיבה אבל הריב עצמו היה טיפשי סך הכל והקשר שלנו היה מדהים פעם
נכון הייתה סיבה אבל הריב עצמו היה טיפשי סך הכל והקשר שלנו היה מדהים פעם
אנונימית
לא מביך אם יש סיבה מסויממת
כן
אפשר לנסות, האומנם זה יחשב לו/לה כמוזר, אבל נראה לי שאם זה היה ריב מטופש אז אפשר להחזיר. וקחי בסיכון שיכול להיות שהיא/הוא השתנו.
שואל השאלה:
מי שרשם שמביך למה מביך? באמת מעניין אותי
מי שרשם שמביך למה מביך? באמת מעניין אותי
אנונימית
באותו הנושא: