9 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יכול צופים עכשיו יש עוד משהו לא יודע נמאס לי כבר להיות לבד בדיכאון
אנונימי
רוצה לדבר?
שואל השאלה:
על מה אין לי כלום פאקינג חיים
אנונימי
תכיר כאן אנשים, הכרתי פה אנשים והיום חלק מהם הם החברים הכי טובים שלי ויש לי חברה טובה רצח מכאן שנפגשתי איתה גם
או שתעבור בית ספר אם יש לך את האופציה, אנשים תמיד אוהבים את הילד החדש בבית הספר שלהם ותמיד מנסים להתחבר אליו
שואל השאלה:
אין לא היה לי על מה לדבר איתם אבל יש לי חברים באינטרנט אבל הם בניי 20 או משהו כזה כי איזה ילד/ילדה אין לה טיקטוק או אינסטגרם? לא היה על מה לדבר
אנונימי
זה לא קשור, אפשר לדבר על סדרות או לספר דברים
לא הכל קשור לטיקטוק ואינסטגרם
אם בא לך לדבר אתה יכול לדבר איתי בפרטי
צא לבחוץ תכיר אנשים
אולי תלך לצופים ולכל הדברים האלו ותכיר
להכיר מפה אנשים