27 תשובות
המוזיקה מדהימה והקול של פרדי עוד יותר
הם לא הלהקה הכי גדולה בעולם, אם אני לא טועה הביטלס הכי גדולים
בכל מקרה הם השפיעו המון על המוזיקה, הם להקה טובה עם זמר אגדי ונגנים מעולים.
שואל השאלה:
הביטלס כבר לא רלוונטים.
כבר בקושי שומעים אותם
אנונימית
^מה פתאום לא רלוונטים
מאוהבת במוזיקה שלהם
^^ לא קשור לרלוונטיות (אגב זה שהם לא בטיקטוק לא אומר שהם לא רלוונטים)
עובדתית הביטלס היו הכי גדולים
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימית
דבר ראשון הסולן, פרדי מרקורי.
לא תמצא בכל מקום עד היום פרפורמנס כמוהו או בכלל זמר עם גוון קול כמו שלו.
דבר שלי, קווין לא היו ספציפים עם המוזיקה שלהם, הם ביו נורא מגוונים ולא מכוונה של התאמה שלהם לקהל אלא הגעה לקהל שהרגיש שאין לו את המוזיקה המיוחד שלו.
לדעתי הם להקה שהעזו לעומת הרבה להקות אחרות, מה שבעיניי עושה אותם מיוחדים
באצת אתם שואלים?
דיי לשאול את זה כל דקה הם מדהימים ומי שלא טוב לא יום טןב לו
שוב פעם
הם מגעילים
אנונימית
שוב פעם
מגעיל שאת אומרת שהם מגעילים
את סתם אומרים שהם מגעילים בלי סיבה
קווין אחת מהלהקות הכי טובות שיש בעולם ואת לא יודעת מה הם עשו כדי להגיד לאיפה שהם החום
הם מדהימים וגרמו לי להרגיש ככ טוב
^ זה שהם גרמו לך להרגיש ככה טוב לא אומר שהם טובים באופן אובייקטיבי.
לשאלה, זה הרבה כישרון אבל זה גם הרבה מזל
כי מגיע להם, לדעתי הלהקה הכי טובה שקיימת
הקול הנדיר של פרדי, הכשרונות של בריאן רוגר וג'ון..
ודיי כבר לחזור על השאלות האלה

אין סיבה להגיד שהם מגעילים
סורי אמרתי את זה לא נכון
לא רק לי לעוד מלא אנשים
אני בוכה כל הכת של קווין התאספה פה
שואל השאלה:
כן אני גם חושבת שהיה גם מזל
חחח זה באמת כמו כת
אנונימית
^ זה די מפחיד לא אשקר
שואל השאלה:
צודק באמת מפחיד
אנונימית
חכו עדיין לא הגיעו כולם
שואל השאלה:
רגע יש עוד?
אנונימית
^^ המון מהעולם מעריצים אותם, מבוגרים וצעירים
אני לא מצליחה להבין למה זה מפתיע כל כך
זאת להקה פופולרית מאז שהיא הוקמה, זה לא חדש
שואל השאלה:
דיברתי על הכת הזאת
אנונימית
לול
לא יודעת אני בעד שמישהו יגיד מה המספר של בריאן ורוג'ר ואז הם יכריזו על כת
בגלל שלפרדי יש קול מיוחד ברמות, הם היו מגוונים בסגנונות של השירים והם הגיעו להישגים מטורפים
מסכים עם מה שנאמר פה על מזל.
כמובן שיש להם כישרון אבל בסופו של דבר מי שבעיקר היה מחליט באותה תקופה ותכלס גם היום מי מצליח זה התעשייה.
לאלה שחושבים שלפרדי יש איזה קול "אלוהי" ואף זמר בלי הגוון קול שלו כנראה לא שמעתם מספיק בריטונים (בריטון סוג של גוון קול).
אין הרבה בריטונים ששרים גבוה במוזיקה של היום לצערנו :(