3 תשובות
תגידי לה שמאוד כיף שם וזה משפר את רמת האנגלית
אני גם נוסעת! קודם כל תגידי לה שזה ישפר לך את האנגלית, תכירי חברים חדשים וזה חוויה של פעם בחיים! אל תנסי להתווכח איתה, אבל אחרי שאת מציגה ומנמקת את כול הטענות שלך תגידי לה שפשוט תחשוב על זה אבל שתזכור שבגלל שזה כזה טוב המקומות נגמרים מהר
1. זה לא "מטעם" סאמר סקול. "מטעם" זה כמו נציג, או מישהו שנבחר.
2. קודם כל תשאלי אותה מה הבעיה. אם זו בעיה כספית, את יכולה להתחיל לעבוד, למרות שלדעתי לבזבז 15,000 ש"ח לא שווה את זה.
אם זו בעיה של ביטחון, תדאגי לברר מהם ההסדרים. מי מלווה אותך במטוס, כמה מדריכים לכל קבוצה, כמה ילדים בכל קבוצה, האם יש מאבטחים ושומרים, מי נמצא בקרבתכם (חלק מהמחנות נמצאים במעונות של אוניברסיטאות), האם יש עזרה רפואית, רשיון וכו'.
באותו הנושא: