5 תשובות
שואל השאלה:
ניסתי מאז שהייתי ילד קטן וגם בתור נער
אנונימי
שואל השאלה:
לא הצלחתי לדבר ברור ולא לגמגם
אנונימי
שואל השאלה:
זה מגביל אותי נורא, אני לא יכול להתקשר למונית אם התקע באמצע שום מקום, אני לא יכול להזמין משטרה במידת הצורך, אני לא יכול לברר חופשות בצפון מה המחירים כי מנתקים לי בפרצוף את הפלאפון
אנונימי
שואל השאלה:
sonicx
אני הרבה פעמים רושם בפלאפון את הדברים שיש לי לומר כמו בנקים עם הפקידה וכדומה, מזל שיש לי פלאפון חכם שאיתו אני כותב בהודעות הם דווקא טובים עליי וסבלניים כלפיי
אנונימי
היה לי חבר שגמגם קשות וזה עבר לו בnlp
אני למדתי את השיטה הזאת,
ואחי....זה 98 אחוז הצלחה, תלך לזה, אם זה מעניין אותך אני ימליץ לך על מישהו. אבל אפילו אם זה לא היה טיפול, הדרך הכי טובה שלך להתמודד זה nlp, אני יודע שזה נשמע טוב מדי אבל...זה האמת מה אני יעשה, תנסה מקסימום תצליח