9 תשובות
שום בעיה
חוץ מריח מסריח בפה שום בעיה
שואל השאלה:
אני מת, אני מצחצח אחרי זה ויש לי תמיד מסטיק מנטה איתי לא לדאוג
אנונימי
אז למה לך לשתות אץ זה?
לא. אפילו חיובי אם זה עושה אותך פרודוקטיבי יותר.
שואל השאלה:
כי אני אוהב את זה בלי קשר שקפה זה בריא ומעיר אותי, הבעיה שדאלתי את זה פה בסטיפס כי אני לא יודע אם כפית וחצי כל יום זה בריא
אנונימי
אה שיהיה לך בריאות, ואני בן 18ֶלא מבין מה טעים בחרא הזה???
סוכר יש בכל כמעט בכל מקום במזון שאנחנו אוכלים היום... צריך להמעיט ולדאוג שלא מגזימים זה הכל. אם אתה שותה רק מים במהלך השבוע אז אתה בכלל בפלוס מאלה שמסיימים פחית קולה ביום
שואל השאלה:
בכוונה רשמתי שאני לא שותה עם סוכר
אנונימי
תשתה אחי סתם מחרטטים ומגזימים פה כולה קפה זה ממש בריא לכו תקראו בגוגל