12 תשובות
ההבדל קצת גדול אם אם היא הייתה 14 ואתה 16
לא נראלי
לא הגיוני בכלל
תנסה
אני תמיד אומרת לחברות שיש להן קראש
אם אתה לא מנסה אתה אולי מפספס את מה שהיה יכול להיות
אם את מנסה ולא הולך אז לא נורה אלה החיים וגם דברים כאלה קורים
(אם לא עובד תמיד אתה יכול להגיד שזה חלק מאמת רו חובה או מהתערבות)
ותעדכן אותי
אנונימית
כן אפשרי

(למה אם בת הייתה כותבת את זה הייתם אומרים שזה סבבה?)
תנסה לפחות מה יש לך להפסיד
יש מצב שכן דווקא לדעתי הגילאים גדול אבל יכול לצאת מזה משהו ממש טוב פשוט לדעתי לחכות עוד קצת שזה כבר יהיה נורמלי נגיד 18 ו20 זה בסדר נראלי
אנונימית
אין מה להפסיד
אפשר לנסות אבל לא נראלי יעבוד