7 תשובות
כן שווה ברור ואם ישלך בסיס של כיטרה קלאסית יהיה לך ממש קל יחסית
כן שווה
אבל תתחיל על קלאסית
אבל תתחיל על קלאסית
שווה
אני ניגנתי על חשמלית אבל התחלתי מקלאסית.
ניגנתי בערך שנה על קלאסית לפני שעברתי לשחמלית
ניגנתי בערך שנה על קלאסית לפני שעברתי לשחמלית
קודם כל, את לא חייבת להתחיל על קלאסית, זה לא ממש משנה, מה שתעשי על קלאסית את יכולה לעשות פשוט על חשמלית, אל תלמדי קלאסית אלא אם כן את רוצה.
אם את רוצה רק חשמלית, תלמדי חשמלית.
אני אישית למדתי קודם בס ואז עברתי לחשמלית, אבל זה היה צירוף מקרים.
וכן אם הגיטרה זה כלי שמעניין אותך, תלמדי אותו כי זה שווה את זה.
אבל בס זה יותר מגניב:)
אם את רוצה רק חשמלית, תלמדי חשמלית.
אני אישית למדתי קודם בס ואז עברתי לחשמלית, אבל זה היה צירוף מקרים.
וכן אם הגיטרה זה כלי שמעניין אותך, תלמדי אותו כי זה שווה את זה.
אבל בס זה יותר מגניב:)
שווה ובעוד איך.
ובקשר לכמה זמן לקח ללמוד לנגן, למה אתה מתכוון?
תמיד ממשיכים עוד ללמוד, תמיד (;
ובקשר לכמה זמן לקח ללמוד לנגן, למה אתה מתכוון?
תמיד ממשיכים עוד ללמוד, תמיד (;
לא חייב להתחיל על קלאסית זה פשוט יותר נוח ללחוץ על מיתרים מאשר בגיטרה חשמלית אז יותר נוח ללמוד את הבסיס כמו אקורדים וכאלו אבל לא חייב אפשר ישרות לגיטרה חשמלית
לגבי שאלה כן שווה את המאמץ
לגבי שאלה כן שווה את המאמץ
באותו הנושא: