18 תשובות
זה מביך קצת
מתוך ביישנות?
כי זה מביך...
אנונימית
פחד להיפגע, מופנמות/ביישנות, חשש שלא ילך ועוד תסביכים בסגנון
אנונימית
כי קצת מביך אותנו אבל לפעמים אני מדמיינת אותכם כמו בת
שואל השאלה:
זוהריקו
מה הכוונה
זוהריקו
מה הכוונה
אנונימי
שואל השאלה:
ואם הבחור לא יגיד כלום אז מזה ייתן לכן?
ואם הבחור לא יגיד כלום אז מזה ייתן לכן?
אנונימי
אנחנו חוששות מדחייה ברוב הפעמים
אני מתכוונת שמול בנות אני לא מתביישת לדבר ולא מובכת ומול מישהו שאני בקטע שלו אני מתביישת אז אני חושבת שיש לו שיער ומנסה פחות להתבייש
מהמבוכה...
זה לא בכוונה
זה לא בכוונה
לא יודעת על מה אתה מדבר אני תמיד מפלרטטת בקטנה ובשנייה שאני תופסת אומץ אני פותחת הכל
כי יש לי ביטחון עצמי נמוך מאוד ואני לא מסוגלת לחשוב על אפשרות כזו שמישהו אי פעם יהיה בקטע שלי.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^את חושבת לעצמך שיש לו שיער והוא בת ואז את פחות מתביישת כאילו?
^^^^את חושבת לעצמך שיש לו שיער והוא בת ואז את פחות מתביישת כאילו?
אנונימי
מביישנות וממבוכה
כן עובד לפעמים
שואל השאלה:
אה עכשיו הבנתי את הראש שלכן נראלי בנים רגילים לקבל דחיות בנות לא
אה עכשיו הבנתי את הראש שלכן נראלי בנים רגילים לקבל דחיות בנות לא
אנונימי
דמיינתי עכשיו שמישהו בת אז לא התביישתי ועניתי לו להודעה
תודה לך
תודה לך
אנונימית
בכיף
באותו הנושא: