3 תשובות
זה ממש טוב!
והמסר הוא גם מה שאין לי כינוי אמרה וגם שלא צריך להלחם כל הזמן אחד בשני כי זה סתם מיותר וגורם לפגועים והופך את כולם לאנשי מלחמה נוראיים, בדיוק כמו הרעים שם.
זה לפחות מה שפיטה אמר והוא צודק!
יש לזה גם את המסר שקטניס העבירה לתינוקת שלה בסוף הסרט/ספר
ויש את הקטע הזה שכולם מרימים את היד בשביל רו (הילדה החמודה שמתה בספר/הסרט הראשון) וקטניס נואמת כמה שהיא אהבה אותה למרות שאסור לה לעשות את זה.
ושכולם מרימים את היד, שזה הקטע הכי מפורסם במשחקי הרעב

וזהו אני חושבת..
לא בטוחה אבל אולי שכאילו לא לתת לאנשים לשלוט על חיים שלנו או משהו כזה (לא קראתי את הספרים אבל זה לפי הסרטים)
לאכול אוכל