7 תשובות
קנייה של 2000 לדעתי
מה שיותר תאהב
אתה מעדיף טלפון חדש או אפשרות לקנות מה שאתה רוצה/לחסוך?
אם את מסתדרת עם הטלפון שלך אז קנייה
קנייה
איפון
אח תרצי אותו תחי ואם תרצי קנייה אז תמכרי אותי ותעשי קנייה יוצר גדול
אפילו אם לא רוצים את האייפון אז עדיף לקחת אותו ולמכור זה יותר כסף