13 תשובות
כי משעמם להם
כי הם חסרי חיים
אוחח הסטיפסרים האלה
אוחח הסטיפסרים האלה
כי הם משועממים,או שיש שאלה שהם תמיד רצו לשאול. כיף לשאול שיש קהל רחב של עונים.
כדאי להירגע בגלל שאתה מסתכל על שאלות או עונה ואז אתה לא חושב יותר מידי
החיים משעממים
הם צריכים תשובות לשאלות שלהם...ואין להם מי שיקשיב להם?
בדיוק מאותה הסיבה שאת פה
להעביר את הזמן להכיר אנשים להתייעץ לשאול לענות
כי אין לי חברים
כי כיף פה
כי אנחנו חסרי חיים
אבל אחלה סטיפסרים אנחנו שמעו
כי כיף פה
כי אנחנו חסרי חיים
אבל אחלה סטיפסרים אנחנו שמעו
כדי לבקש עזרה לדבר שמשעמם ולהכיר
להשתעמם
כי הם צריכים לשאול משהו
כדי להעביר את הזמן