3 תשובות
כן זה מעצבן
טוב אז קודם כל לדעתי הוא יכול לקחת אותך למפגשים..
דבר שני, אין דבר כזה ידידים אם לאחד מהם עדיין יש רגשות.
דבר שני, אין דבר כזה ידידים אם לאחד מהם עדיין יש רגשות.
נורמלי שאת כועסת
אין איך להרחיק אותם אחד מהשני, אבל תקחי אותו לשיחה רצינית ותגידי לו כמו כאן שאת בטוחה שיש לה עדיין רגשות כלפיו וזה קצת מפריע לך... ואולי את יכולה להצטרף לפגישות?
אין איך להרחיק אותם אחד מהשני, אבל תקחי אותו לשיחה רצינית ותגידי לו כמו כאן שאת בטוחה שיש לה עדיין רגשות כלפיו וזה קצת מפריע לך... ואולי את יכולה להצטרף לפגישות?
באותו הנושא: