3 תשובות
כן זה מעצבן
טוב אז קודם כל לדעתי הוא יכול לקחת אותך למפגשים..
דבר שני, אין דבר כזה ידידים אם לאחד מהם עדיין יש רגשות.
J0y
נורמלי שאת כועסת
אין איך להרחיק אותם אחד מהשני, אבל תקחי אותו לשיחה רצינית ותגידי לו כמו כאן שאת בטוחה שיש לה עדיין רגשות כלפיו וזה קצת מפריע לך... ואולי את יכולה להצטרף לפגישות?