14 תשובות
כמה שיותר מוקדם
אני כבר שמה..
אני תמיד עם חולצות קצרות פשוט בחורף עם סווצירטים
אני שמה מתחילת הלימודים
חודש סערך
אין לי חולצות ארוכות אני תמיד עם סוודר
התחלתי בתחילת הלימודים:)
אף פעם, מעדיפה קפוצ'ון אוברסייז וחולצה קצרה
חולצות ארוכות זה סתם נצמד ולא נוח
כשיהיה קר
אני לא קונה ארוכות פשוט בחורף שמה סווטשירט כי גם לפעמים בחורף חם עם ארוך אז מורידה לקצר
אני תמיד עם חולצות ארוכות כי הידיים שלי מצולקות
אנונימית
כשיהיה לי קר
אנונימית
הזמנתי ממקום חולצה חלקה שאהבתי וזה אמור להגיע עוד שבועיים ואם אני אוהב אותה אז אזמין בכל הצבעים ואז עוד שבועיים ואז יעבור חודש ואני אלך לשים סמל עליהם אז עוד חודש בערך אבל אם יהיה לי קר לפני אז אני אשים סוודר