5 תשובות
לא יודעת אבל אני חושבת שעדיף לא
לא שמים אייליינר בוואטרליין!!
זה פחות טוב ויירד מהר יותר לדעתי
זה לא מיועד לאיזור הזה
זה לא מיועד לאיזור הזה
מציעה לך שלא לעשות את זה... יש עפרונות שלא עולים הרבה יחסית (באתרים בדרכ אין לי עכשיו דוגמא סליחה)
אני הייצי עושה את זה פעם כשלא היה לי עיפרון וזה באמת לא היה יעיל ירד מהר
באותו הנושא: