4 תשובות
אני בגדול לוחם אבל יש לי ידידות ששם וממש נהנות עם כמה שאפשר ,זה בכל זאת טירונות אבל קצרה אז כזה תהני ותצברי חוויות
שואל השאלה:
^ יעודי לקצונה משאבי אנוש
מושלם שם, לאיזה תפקיד את מתגייסת?
אנונימית
יעודי ל בטוח יהיה קשוח אבל סהכ זכית להיות שם בבה"ד
אנונימית
באותו הנושא: