4 תשובות
בים המלח לא הייתי אבל הייתי באילת ואני יכולה להגיד לך שזה פשוט חוויה נהדרת ליהיות בפאתל
אנונימית
שואל השאלה:
^
וואי אין כמו פתאל
ואיזה מלון היית?
^
וואי אין כמו פתאל
ואיזה מלון היית?
אנונימי
של אילת שממש לידו יש פארק מים קטן
אנונימית
שואל השאלה:
^
אהה
^
אהה
אנונימי
באותו הנושא: