14 תשובות
עשיתי את הקורס אם את/ה צריכים עזרה תבקש
שואל השאלה:
יש לך סיכומים? אם כן אפשר?
אין לי מצטערת אבל עדיין לכל עזרה אני פה
לא
אני מתחרט על זה כי אמא שלי הייתה אחות ואני מרגיש שבשביל לרצות אותה וללמוד מקצוע "חיוני" הקרוס היה עושה את העבודה
אתה יודע שאפשר לעשות אותו עכשיו לפני הראיונות
שואל השאלה:
איזה כיתה אתה?
אבל עשיתי פרחי מדא בחופש
אני ט'
אבל אני יודע שלא יהיה לי זמן להשקיע בדבר הזה
דופקים אותי מכל הכיוונים
שואל השאלה:
לא את השני שרשם
שואל השאלה:
אתה יכול ללכת עכשיו תנסה גם לי אין יותר מידי זמן אבל אני הולך לנסות
של הקורס אונליין או הקורס אחרי הראיונות?
שואל השאלה:
של הקורס אונליין
לא צריך סיכומים שלו
פשוט תעשה את המבחנים ישר אחרי מה שלומדים המבחן הסופי בקורס ממש קל
ובפגישה בתחנה לא צריך ממש לדעת כל פרט בעיקר מתאמנים שם על החייאה הוצאת גוף זר מהגרון וחסימת עורקים