2 תשובות
אמנם לא מניסיון אישי שלי אז אולי כדאי שתחכי לחיילים.
אבל תחשבי שכל המתגייסים באותה סירה מה שהופך את זה למנחם יותר
אבל תחשבי שכל המתגייסים באותה סירה מה שהופך את זה למנחם יותר
תחשבי שזה לא עכשיו איזה מחנה ריכוז, זה צבא זה אולי קצת חרא אבל בסופו של דבר מסגרת, פשוט תזרמי עם הדברים ויהיה בסדר.
באותו הנושא: