5 תשובות
היא הרגה אותו ואז היא ברחה מהאנשים האדומים ורצה למפקדה ואז היא חשבה אם היא רוצה לגעת בה ובייסיקלי לחזור לעולם האמיתי בלעדיו, בסוף היא החליטה שכן
שואל השאלה:
כולם אמרו לי שהם היו ממש מאוכזבים
אנונימית
דווקא אני ממש לא התאכזבתי, זה עדיף על סוף טוב וצבוע
שיט שיט שיט למה נכנסתי לשאלה
ליטרלי הייתה אזהרת ספוילר ונכנסתי