5 תשובות
היא הרגה אותו ואז היא ברחה מהאנשים האדומים ורצה למפקדה ואז היא חשבה אם היא רוצה לגעת בה ובייסיקלי לחזור לעולם האמיתי בלעדיו, בסוף היא החליטה שכן
שואל השאלה:
כולם אמרו לי שהם היו ממש מאוכזבים
כולם אמרו לי שהם היו ממש מאוכזבים
אנונימית
דווקא אני ממש לא התאכזבתי, זה עדיף על סוף טוב וצבוע
שיט שיט שיט למה נכנסתי לשאלה
ליטרלי הייתה אזהרת ספוילר ונכנסתי
באותו הנושא: